Direktlänk till inlägg 19 februari 2014

20 kilo tjockis!!

Av ambivalens - 19 februari 2014 21:29

Vägde mig idag. Jag har gått ner bitches!! Inte mycket men jag har gått ner. Inte upp! 20 pannor ska bort. Vi snackade om det här med att sätta upp delmål idag mamma och jag. Delmål är bra, speciellt om man har 20 fucking kilo som ska väck. Mamma tyckte jag skulle börja med -5 som första delmål men eftersom jag är en sån envis jävla vinnarskalle har jag bestämt att -10 blir mit första mål. Har inte bestämt på hur lång tid det får ta än dock. 


Nu gäller det bara för fröken fläsk att klura ut hur fan hon ska få ordning på den här motionsbiten i samband med det förbannade nattjobbet. När jag är ledig är det inga problem men när jag jobbar orkar jag fan inget annat än det. Fast å andra sidan kanske jag måste tvinga upp mig själv lite tidigare och ta mig ut och svettas lite för att faktiskt få mer ork dom nätterna jag jobbar. Mhmm. Ut och rör på fläsket fetto så ska du se att du blir både smal och pigg!! 



LCHF 4 life!!!! #lchf

 
 
Laura

Laura

20 februari 2014 05:41

Hejja hejja!

http://mywaytoahealthylife.blogg.se

 
Laura

Laura

20 februari 2014 05:42

Hejjahejja!

http://mywaytoahealthylife.blogg.se

 
Veronica

Veronica

20 februari 2014 10:08

vad duktig du är ! =)
Jag har ett delmål just nu som jag vill klara. Har dock bara 3kg kvar till det delmålet, så kommer nog funka.

LCHF for the win! Promenad nån dag? =) <3

http://vonnaponna.blogg.se

 
Ingen bild

Anonym

20 februari 2014 13:05

Hej! Vill bara tipsa lite! Jag är själv inte överviktig men vill komma i form och när jag gav mig fan på det gick det otroligt fort! Jag gjorde små, enkla förändringar som enkelt blir en del av vardagen. Tex välja trappan istället för rulltrappan, gå ist för buss och ta raska promenader en halvtimma eller mer per dag. Jag har nu, tre veckor senare gått ner två kilo! Och jag har så mycket mer energi till vardagen!! Jag tror att det är fel att börja hårt för då kanske man tar sig vatten över huvudet och så blir det bara jobbigt och man får tvinga sig och sen kanske man ger upp. Men det är bara hur det är för mig :) stort lycka till!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ambivalens - 7 september 2014 11:12

Jag har flyttat. Ni hittar mig på nattstad.se/ambivalens

Av ambivalens - 15 augusti 2014 11:09

Jag erkänner det. Händer inte ofta men nu hade jag fel. Jag trodde på fullaste allvar att mitt liv skulle bli enkelt utan honom. Tji fick jag. Mitt hjärta gick sönder. Fullständigt!! Jag säger inte att det inte var bra det som hände. Tvärt om. Det va...

Av ambivalens - 4 juli 2014 11:24

Jee!! Men det känns ändå skönt på något vis. Jag sliter för mig själv! Pengarna som kommer in är bara mina. Även om det inte är mycket. Men jag går runt. Ska ändra på det ;) Men avtalen inom hotell är inte de bästa. Byta karriär? Ja jag tror det. F...

Av ambivalens - 4 juli 2014 02:47

Så blev hon singel till sist. Singular, ensamstående, själv. Det var väl dags antar jag? Annars hade jag inte tagit det beslutet. Skrämmande? Så in i helvete! Hur jag mår? Jodå det är bra. Nu. Tack för att du frågar. Nu har jag vant mig vid att d...

Av ambivalens - 30 april 2014 05:46

Om jag ser en till bild med strypsnara, skärsår eller rakblad på instagram så kräks jag! Va fan är det för fel på folk?! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards