Alla inlägg under februari 2014

Av ambivalens - 19 februari 2014 21:29

Vägde mig idag. Jag har gått ner bitches!! Inte mycket men jag har gått ner. Inte upp! 20 pannor ska bort. Vi snackade om det här med att sätta upp delmål idag mamma och jag. Delmål är bra, speciellt om man har 20 fucking kilo som ska väck. Mamma tyckte jag skulle börja med -5 som första delmål men eftersom jag är en sån envis jävla vinnarskalle har jag bestämt att -10 blir mit första mål. Har inte bestämt på hur lång tid det får ta än dock. 


Nu gäller det bara för fröken fläsk att klura ut hur fan hon ska få ordning på den här motionsbiten i samband med det förbannade nattjobbet. När jag är ledig är det inga problem men när jag jobbar orkar jag fan inget annat än det. Fast å andra sidan kanske jag måste tvinga upp mig själv lite tidigare och ta mig ut och svettas lite för att faktiskt få mer ork dom nätterna jag jobbar. Mhmm. Ut och rör på fläsket fetto så ska du se att du blir både smal och pigg!! 



LCHF 4 life!!!! #lchf

Av ambivalens - 17 februari 2014 12:57

Förutom att ekonomin lyser med sin frånvaro är livet härligt. Snart blir det bättre!
Jag är ledig, solen skiner för första gången på veckor och kärleken spirar. Äntligen!!
Jag firade solens uppenbarelse med en grymt skön promenad idag. Det är så fint här att man blir tårögd nästan.

Mitt LCHF:ande går som en dans och jag är nu inne på min fjärde vecka. Det känns super! Nu måste jag bara se till att börja motionera lite mer och börja lyfta lite skrot så ska vi se att det blir precis som jag vill.
Nu ska jag ta en lång dusch och sen tänker jag nog ställa mig framför spegeln och leka med lite smink!

Av ambivalens - 15 februari 2014 01:27

Ett tecken på välmående är väl ändå att man när man lägger sig på kvällen ser fram emot att starta nästa dag så här?

Av ambivalens - 8 februari 2014 19:48

Idag har jag pysslat om mig själv. Egentid för mig är tid framför spegeln.
På men skön musik och låt kreativiteten flöda!

Av ambivalens - 3 februari 2014 18:02

Tog en härlig men jobbig promenad med min lilla korv i skogen idag. Snön är blöt och skitsvår att gå i. Men fan vilket bra motstånd! ;)

Av ambivalens - 2 februari 2014 19:46

Av ambivalens - 2 februari 2014 19:43

Måste bara få tala om hur sjukt skönt det är att vara ledig! Jag är ledig en vecka till. Fatta det! Det är rent och fint hemma, igen tvätt som ligger och fram för allt! Inga måsten :) det enda jag gör nu är att mysa runt. Lyssnar på musik och bara är. Det är såååå skönt!

Hoppas alla har haft en bra helg och att nästa vecka blir precis så grym som du vill att den ska bli för det har du förtjänat!! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards